מאמרים

    מהם המסמכים הנדרשים לצורך הגשת התביעה בתאונת דרכים:

    על מנת להגיש תביעה בתאונת דרכים יש להגיע עם מסמכים מסודרים ומפורטים.
    בכתבה זו תקבלו את כל הפרטים לגבי מה צריך להביא לעורך הדין על מנת לנהל את התביעה באופן המיטבי ביותר.
    הגדל
    המסמכים בהם יש להצטייד לצורך הגשת התביעה הם:
    א. דו"ח משטרת ישראל על התאונה- דו"ח זה מודפס מספר ימים לאחר קרות התאונה. בדו"ח מופיעים מקום ומועד התאונה, פרטי הרכבים המעורבים, פרטי הנפגעים ופרטי פוליסות הביטוח שהוצאו לרכבים המעורבים בתאונה. דו"ח זה נשלח אל המעורבים בתאונה וניתן אף לקבלו בלשכת התנועה באזור בו ארעה התאונה. במקרה וקיבלת את הדו"ח ופרטיך כנפגע אינם מופיעים בו, באפשרותך לבקש בלשכת התנועה כי יזינו פרטיך כנפגע לדו"ח זה. 

    ב. דו"ח רפואי ראשוני - מי שפונה בעצמו או באמצעות אמבולנס אל בית החולים, קיבל לידיו דו"ח מחדר המיון בבית החולים, המפרט את הממצאים הרפואיים הראשונים לגביו. 

    ג. מסמכים נוספים - מסמכים שיש בהם להצביע על כל נזק או הוצאות שנגרמו לנפגע כתוצאה מהתאונה כגון:
    1. ממצאים רפואיים ותוצאות בדיקות
    2. קבלות על הוצאות בגין טיפול רפואי
    3. קבלות בגין הוצאות נסיעה לנפגע ו/או לקרוביו או למטפלים בו.
    4. מסמכים אודות ימי מחלה וחפשה
    5. קבלות ומסמכים על כל הוצאה כספית אחרת (בייבי-סיטר, מטפלת, עזרה בניקיון הדירה וכדומה) 
    6. תלושי שכר לפני התאונה ולאחריה.

     באשר למסמכים המפורטים בסעיף ג', יש לציין כי אין כל חובה לצרפם לתביעה וניתן לתבוע פיצוי גם על נזקים והוצאות שאין לגביהם מסמכים כתובים או קבלות המוכיחות אותם.
     
    לתיאום פגישת ייעוץ עם עו"ד ללא התחייבות, נשמח לעמוד לרשותכם בטלפון שמספרו 08-9393100 או באמצעות מערכת הפניות המקוונת באתר.
    צור קשר
    דלג על צור קשר

    צור קשר

    חדשות המשרד
    דלג על חדשות המשרד
    עבור לתוכן העמוד